מתכון כנפיים ברוטב צ’ילי מתוק

  • זמן הכנה
    חצי שעה
  • זמן בישול
    שעה וחצי
  • סועדים
    8
  • צפיות
    537

מתכון כנפיים עוף ברוטב צ’ילי מתוק

המתכון לכנפיים ברוטב צ’ילי מתוק מאופיין בקריספיות ופריכות מיוחדת של הכנפיים ובשילוב של טעמים מתקתקים אך גם חריפים וחמוצים ובהחלט מתקבל איזון טעמים מעניין שכדאי לנסות.

על מנת שהמתכון יהיה מוצלח מקמחים את הכנפיים ומטגנים אותם אך לא מבשלים אותם לפניי או מכניסים אותם לתנור. זה עלול לפגוע בפריכות של הכנפיים.

עוד פרט חשוב ונכון ל 90% מהמתכונים של בשרים, דגים ועופות – כדאי להכין מרינאדה לכנפיים ולהשרות את הכנפיים כמה שעות לפניי שמקמחים אותם. שכן כך מתקבל טעם עשיר יותר, ואת סוג המרינדה ניתן להחליט לפי סוג הרוטב שיבוא לאחר הטיגון. כאן במתכון הזה של הכנפיים השתמשתי במרינדה של פפריקה ושום מפניי שהשילוב מאוד מתאים לטעמים של רוטב צ’ילי מתוק חריף המשתלב בהמשך.

כמובן שלפניי המתכון צריך להכין גם את את הרוטב צ’ילי או למי שמעוניין לרכוש רוטב מוכן זו גם אפשרות אך חשוב לטעום את רוטב מוכן, וככל ויש לו טעמים דהויים, יש לחזק ולשלב ברוטב כ 15% של רוטב טריאקי או מתכון של רוטב קרמל סויה על מנת להעשיר את המתכון וכך גם לקבל  גוון שחום יותר.


כמה שילובים ומתכונים מעניינים עם הכנפיים ברוטב צ’ילי

  1. מתכון רוטב קרמל סויה או רוטב טריאקי
  2. הכנת מתכון רוטב צ’ילי
  3. השריית שוקי העוף במרינאדת פפריקה ושום
  4. שומשום לבן לעיטור + בצל ירוק חתוך דק
  5. מתכון קרם בטטה וג’ינג’ר להגשה לצד הכנפיים

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש

אל תפספסו!! חובבי בישול טבחים ושפים נרשמים לניוזלטר ומקבלים עדכונים חשובים הטבות וטיפים בלעדיים לבישול – ישירות למייל

רכיבים

מצרכים לכנפיים ברוטב צ'ילי

ציוד מטבח למתכון

    הוראות הכנה

    אז לפניי שמכינים את המתכון של הכנפיים ברוטב צ'ילי יצריך לדאוג שיהיה לכם את המתכונים הרלוונטיים שרשומים למעלה, (מתכון למרינאדה פפריקה, מתכון רוטב צ'ילי מתוק חריף, טיראקי או מתכון של רוטב קרמל סויה) ובנוסף כדאי לוודא שיש את כלי המטבח הרלוונטיים.

    a1 שלב

    בשלב הראשון - להשרות את הכנפיים במרינדת פפריקה ולהשהות במקרר למשך לילה.

    a2 שלב

    בשלב השני - לקמח את הכנפיים ולנער מעודפיי קמח, ולטגן בסיר שמן חם (190 מעלות) למשך 5 דקות ועד שהכנפיים מושחמות יפה ומקבלות קריספיות.

    a3 שלב

    בשלב השלישי - לחמם את רוטב הצ'ילי במחבט ולהניח בה את הכנפיים. לערבב ולהוציא מהאש. להניח את הכנפיים על נייר סופג ולהעביר לצלחת ולקשט בשומשום לבן בתוספת בצל ירוק.

    סיכום

    משרים את הכנפיים במרינאדה למשך כמה שעות ומקמחים אותם. מנערים עודפי קמח ומטגנים בשמן חם (190 מעלות) ל 5 דקות. מעבירים למחבת עם מעט רוטב צ'ילי ומערבבים. מצלחתים ומוסיפים שומשום ובצל ירוק.

    שף פרטי ומארח בשרון לארוחות שף פרטיות. הדבר שאני הכי אוהב הוא לבשל וליצור חוויות אוכל, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אוהב מאוד לכתוב על אוכל וחוויותיו דברים יצירתיים עושים לי את זה.

    אולי גם תאהב

    השאירו סקירה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    X